Online Selfcare School

Leer nieuwe selfcare tools en kom eindelijk tot rust.

Selfcare is geen
quick fix

Ik snap het, je wilt NU een oplossing. Want waarschijnlijk heb je minder tijd voor jezelf dan je lief is. De chaos van de dag slokt jou en je agenda op. Je hoofd zit overvol en je lichaam voelt gespannen.

Een uurtje me-time gaat dit niet oplossen, maar met dagelijkse selfcare momenten wordt dit routine. Je zet jezelf steeds vaker op de eerste plaats en merkt dat niet alleen je energie terugkomt maar je ook positiever in het leven staat.

Word lid van Selfcare School en ontdek dagelijks selfcare tools.

• Leer de signalen herkennen van je lichaam

• Maak weer keuzes vanuit rust

• Voel wat je van dag tot dag nodig hebt

• Krijg grip op jouw energie en energielekken

• Wordt weer de leuke en echte versie van jezelf

• Ervaar dagelijks rust, ontspanning en plezier

Word lid van
Selfcare School

Krijg toegang tot een uitgebreide videotheek vol selfcare tools en doe maandelijks mee met workshops, challenges en events.

• Krijg toegang tot de online selfcare bibliotheek gevuld met diverse selfcare tools voor ieder moment van de dag:

• Yogalessen

• Meditaties

• Journaling

• Ademwerk

• Intenties & affirmaties

• Rituelen

• Doe maandelijks mee met de online workshops of selfcare avonden voor extra verdieping op jouw proces!

• Doe 2x per jaar mee met de exlusieve challenges. De eerste challenge staat gepland van 8-13 juli, dan rollen we de yogamatten buiten uit voo de Yo Ga Naar Buiten Challenge!

• Ga mee op exclusieve events speciaal voor leden van Selfcare School.

Even binnenkijken?

✺ Yin yoga voor je schouders

✺ Rondleiding

✺ Luister naar de meditatie

Ervaar zelf het effect van dagelijks selfcare!

Of je nu thuis bent of onderweg, altijd staat er een selfcare moment voor je klaar. Experimenteer met verschillende vormen van zelfzorg en creëer zo dagelijks rituelen die bij jou en je leefstijl passen.

Say no more, ik wil meer selfcare!

Ontdek het 7-dagen lang in de proefweek!

Krijg toegang tot de hele Selfcare School en start direct!

Is het tijd voor jou?

Lidmaatschap Online Selfcare School

Kies het lidmaatschap dat bij jou past:

• €150,- voor 6 maanden

• €299,- voor 12 maanden

Kies je ervoor om 1 jaar lid te worden, dan ontvang je een super leuk selfcare pakket!

✓ Onbeperkt toegang tot alle video’s en workshops
✓ Extra korting op events uit de agenda
✓ Lid van de leukste school van Nederland!

Wat staat er de komende tijd in de Online Selfcare School Agenda?

✺ 3 mei: selfcare avond

✺ 28 juni: selfcare avond

✺ 8-13 juli: start challenge

✺ 2 aug: selfcare picknick

✺ Heb je nog vragen over Selfcare School? ✺

• Nee het Selfcare School lidmaatschap is geen abonnemen. Je kiest zelf uit de 2 opties: 6 of 12 maanden. Daarna kun je weer verlengen! Je zit dus nergens aan vas en geen onverwachte kosten.

• In de Selfcare School vind je meer dan 30+ video’s rondom yoga, meditatie, ademwerk, rituelen en de seizoenen. Van krachtige en activerende yogales tot ontspannende slaap meditatie. Voor ieder moment is er een video te vinden.

• Jazeker, het aanbod is ruim ook voor de drukke en bezige bijen onder ons. Er zijn al video’s vanaf 5 minuten zodat je toch even tijd kan maken voor jezelf.

• Tijdens de proefweek krijg je toegang tot de volledige Selfcare School. Je kan dan 7 dagen lang, alles uitproberen. Daarna kan je een lidmaatschap uitkiezen voo 6 of 12 maanden. Zo creëer je echte routines die zet je jezelf bovenaan jouw prioriteiten lijstje. Het bedrag van de proeweek krijg je dan als korting terug.

• De favoriete video’s blijven altijd beschikbaar, maar iedere maand voeg ik daar nieuwe extra’s aan toe. Ik speel in op bepaalde thema’s zoals de seizoenen of feestdagen. Zo kan je steeds weer een nieuwe tool ontdekken en blijft het aanbod divers.